Masowa wysyłka SMS

Wiele firm regularnie przesyła komunikaty do setek lub tysięcy klientów – przy takiej ilości odbiorców ręczne wysyłanie SMS-ów jest czasochłonne i uciążliwe. W związku z tym zaczęły pojawiać się bardziej praktyczne rozwiązania, takie jak platformy do masowej wysyłki SMS.

Więcej na temat tego, jak dokładnie one działają, można dowiedzieć się tutaj: https://mprofi.pl/uslugi/wysylka/. Jeśli jednak ktoś jeszcze nie korzystał z tego typu rozwiązań, może w pierwszej kolejności zastanawiać się, czy w ogóle warto to robić. Szczegółowo omówimy tę kwestię poniżej.

Masowa wysyłka SMS jest tania, a jednocześnie skuteczna

Jednym z głównych powodów, dla których warto korzystać z masowej wysyłki SMS, jest jej niska cena. Wysyłka SMS-ów jest stosunkowo tania w porównaniu do innych form reklamy, takich jak reklama w telewizji czy prasie. Dzięki temu nawet małe firmy z ograniczonym budżetem mogą skorzystać z tego narzędzia marketingowego.

Nie bez znaczenia jest także wysoka skuteczność i wygoda tego rozwiązania. Wysyłka SMS-ów pozwala na dotarcie do dużej grupy klientów w krótkim czasie przy jednoczesnej możliwości personalizacji wiadomości dla poszczególnych odbiorców, np. poprzez zwracanie się do każdego z nich po imieniu). 

Wiadomości SMS są w wielu przypadkach odczytywane niemal natychmiast, a do tego (z uwagi na ich niewielką długość) zazwyczaj odbiorcy zapoznają się z całością komunikatów. To od firmy zależy, jak często i do ilu osób będzie wysyłała wiadomości, więc każde przedsiębiorstwo może znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla swojego budżetu.

Możliwe zastosowania są bardzo różnorodne

Podstawowym zastosowaniem usługi masowej wysyłki SMS jest przekazanie informacji o nowych produktach lub usługach, bądź o promocjach, wyprzedażach czy specjalnych ofertach (za pośrednictwem SMS-a można bez problemu przesłać np. kod rabatowy, zarówno taki sam dla wszystkich, jak i spersonalizowany). 

Wbrew pozorom mimo krótkiej maksymalnej długości SMS-ów da się za ich pomocą przekazać całkiem sporo – ważne jest jedynie, aby formułować wiadomość w sposób precyzyjny, jasny i pozbawiony zbędnych ozdobników. Do wiadomości można dołączyć link do strony internetowej, czyli na przykład do witryny, w której można umówić się na spotkanie, dokonać zakupu czy dowiedzieć się więcej o oferowanych produktach.

Wysyłka SMS może także być wykorzystywana w celu przypomnienia klientom o umówionych wizytach lub rezerwacjach. Dzięki temu można zredukować liczbę nieobecności klientów (których duża ilość potrafi znacząco przełożyć się na wyniki finansowe firmy) i zwiększyć zadowolenie z usług przedsiębiorstwa.

Inne dostępne opcje to chociażby przesyłanie potwierdzeń rezerwacji, przeprowadzanie ankiet, a także wysyłanie ciekawostek czy materiałów szkoleniowych. Z usług masowej wysyłki SMS chętnie korzystają firmy z między innymi takich branż i sektorów, jak gastronomia, hotelarstwo, organizacja eventów, edukacja, administracja czy e-commerce, a więc rozwiązanie to sprawdza się w bardzo różnorodnych okolicznościach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here